Algemeen

Informatie voor scholen/verenigingen/clubs

Algemeen

Ik heb al een hele tijd niks gehoord over de actie, hoe kan dit?

Het is belangrijk dat het e-mailadres van Jumbo Sparen met Elkaar geaccepteerd wordt door de mailserver van je school, vereniging of club. Wanneer je al een hele tijd niets gehoord hebt over de actie, is het goed mogelijk dat onze e-mails niet zijn aangekomen. Controleer je spam-inbox of ongewenste e-mail. Ook in deze mappen geen e-mails over de actie te vinden? Neem dan contact op met de Jumbo Sparen met Elkaar klantenservice:

Telefoonnummer: 030 – 763 44 49

09:00 – 17:00 uur | ma t/m vrij

Jumbo heeft een aantal websites, welke dient welk doel?

Op www.jumbosupermarkten.nl vind je alle informatie over Jumbo: van acties en aanbiedingen tot recepten en winkels.

Op www.jumbosparenmetelkaar.nl vind je alle informatie over Jumbo Sparen met Elkaar. Hier kun je zien welke regio’s op dit moment actief zijn, welke Jumbo’s deelnemen aan de actie en welke scholen, verenigingen en clubs mee doen. Zolang de actie loopt, kun je zien hoeveel punten alle scholen, verenigingen en clubs reeds gespaard hebben.

Op webshop.jumbosparenmetelkaar.nl kunnen scholen, verenigingen en clubs die hebben deelgenomen aan Jumbo Sparen met Elkaar vanaf januari 2020 aankopen (zonder of met bijbetaling) doen. Ze hebben keuze uit een grote selectie producten van de gerenommeerde leveranciers Heutink, Muta Sport en Kompan.

Waar kan ik straks mijn tegoed besteden?

Zodra je jouw cheque hebt ontvangen, kun je met jouw specifieke inlognaam en wachtwoord (dezelfde als waarmee de school/vereniging/club wordt beheerd) in de Jumbo Sparen met Elkaar webshop het tegoed besteden. Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan op basis van je e-mailadres hier een nieuw wachtwoord aan.

Onze school/vereniging/club valt binnen één van de deelnemende regio’s maar helaas hebben wij ons niet (tijdig) aangemeld, kunnen wij alsnog meedoen?

Absoluut, het is zeker mogelijk om alsnog aan de actie deel te nemen. Neem contact met ons op via het contactformulier voor de mogelijkheden waarmee je jouw school, vereniging of club kunt aanmelden.

Ik heb onze school/vereniging/club aangemeld maar bij nader inzien zien wij af van deelname, kunnen we afgemeld worden?

Hartstikke jammer dat jouw school/vereniging/club niet meer deel wil nemen aan de Jumbo Sparen met Elkaar actie. Om je definitief af te melden, vragen wij jou vriendelijk contact op te nemen middels het contactformulier.

Onze school/vereniging/club doet mee aan de Sparen met Elkaar actie. Hoe gaat het nu verder?

Enkele dagen voordat de actie van start gaat, ontvang je van ons een e-mail met meer informatie. Heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact op via het contactformulier.

De actie is afgelopen, wanneer ontvangt onze school/vereniging/club de waardecheque?

Aan het einde van de actie verdelen we het beschikbare budget over alle deelnemende scholen, verenigingen en clubs op basis van het aantal ontvangen punten. Iedere school, vereniging en/of club krijgt vervolgens een cheque uitgereikt waarmee aankopen (zonder of met bijbetaling) in de webshop kunnen worden gedaan. Je ontvangt hierover nader bericht.

Hoeveel punten hebben we nodig voor ons spaardoel?

De waarde van de spaarpunten wordt aan het einde van de actie vastgesteld. Na afloop van de actieperiode wordt het beschikbare budget verdeeld over alle deelnemende scholen, verenigingen en clubs. Dit gebeurt op basis van het totaal aantal ontvangen punten.

 

« Terug naar alle categorieën